Dags att skissa

Idag gick jag upp hyfsat tidigt. 9.30 var jag uppe. Inte så tidigt för vissa förstås men för att vara helg och för att vara jag så är det tidigt iallafall. Karlsson gjorde frukost till mig och sen gick vi ut för att mäta på framsidan av huset. Där ska vi som sagt göra om och jag ska skissa lite i Sketchup på olika förslag. Då är det förstås till en stor fördel om man kan göra det skalenligt. Blir lite svårt annars. Så jag var ute och mätte och märkte en sak. Jag är väldigt mycket för olika dofter. Jag tänker mycket på hur allt luktar och blir uppfylld av massa känslor. Jag gillar när det luktar vår. Hösten luktar underbart och vintern har sin egna doft. Men har ni någonsin tänkt på hur gryningen luktar? Ni tycker väl att jag är knäpp kanske och det har ni säkert rätt i =)
Det är liksom lite kyligt i luften, solen har precis börjat värma upp allting och det luktar speciellt. Samma sak med sommarkvällar man drar in luften i lungorna och det nästan pirrar i kroppen. Jaja.. nog pratat om det.

Jag kommer nog sitta några timmar idag med detta skiss-projekt. Vi får väl se om jag kommit någonvart senare. Just nu har jag bara gjort en grundskiss. Så nu kan jag utgå från denna och börja leka lite.


image512

Kommentarer
Postat av: petra

jag är oxå en sån som känner dofter. Det är helt underbart ibland så jag förstår din känsla.
kul att planer aoch skissa.

kram

2008-03-16 @ 15:59:51
URL: http://godisfrun.blogg.se
Postat av: Sandra

Det ska bli kul att kika på skissen! Kram Sandra

2008-03-16 @ 18:54:31
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Johanna

Va roligt! Hoppas vi får se skissen sen!

2008-03-17 @ 13:26:04
URL: http://inredning.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0