Ursäkta..

.. mig för att ha varit så inaktiv på bloggen.. Inga roliga inlägg.. mest klagande inlägg. Det går bra på jobbet. Nu har man börjat snacka med folket mer. Vi är ca 12 personer i ungefär samma ålder. Det gör det hela lite roligare. Inte lika ont i fingrarna längre.. jag har fortfarande öm men har mest ont i handlederna nu.. Men jag sliter på och mår bra. Skönt med långhelg dock.. Det måste jag ju erkänna!

Vi fick en fin skål av Karlssons mami i helgen. Vi var på City Gross för ett tag sen och både jag och Karlsson tyckte att skålen var fin.. Men vi köpte den aldrig.. Karlssons mamma var med då så hon la väl det på minnet och köpte den och fyllde den med godis. Chokladäggen är redan uppätna av någon konstig anledning. Jag tror att det har varit en påskhare här om nätterna och knyckt dom! Dålig stil...

Jag gillar inte riktigt de där färgglada godisäggen som finns kvar i skålen.. Tror ni att jag kan göra påskpynt av dem och hänga dem i trollhasselkvistarna? Väldigt enkelt, bara trä en tråd igenom dem med nål och hänga dom? Jag har verkligen inte tid eller ork att åka och köpa påskpynt och jag måste ju påskpynta LITE iallafall nu när vi har hus... Känns nästan som en lag. Karlssons mamma köpte även jordgubbar till oss.. Och om jag minns rätt så har vi lite grädde i kylen =D

PS. Jävla snö som dödar mina krokusar! DS.


image514

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var en fin skål! Kram Sandra

2008-03-19 @ 21:06:28
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Mia

Jättefin skål! Åh dom godisar som är kvar älskar jag :-) Ha en bra påsk. Kram Mia.

2008-03-20 @ 07:35:53
URL: http://www.smultronkyzzar.blogg.se
Postat av: Linda P

Ok, jag erkänner det var jag som åt upp godiset ;) Skålen var fin, funderade p åatt ta den med mig när jag ändå var där... :)

Glad påsk!

2008-03-20 @ 08:58:13
URL: http://livinglikelinda.blogg.se
Postat av: Troytanja

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2009-09-23 @ 12:29:34
URL: http://troytanja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0