Vilken Emma?

Hej Emma! Du skrev att de ska öppna ny butik i Tegnérgallerian och var väldigt hemlighetsfull.. Och jag är väldigt nyfiken =D för det första skulle jag vilja veta mer om denna butik som kommer att öppna och sen vill jag gärna veta vilken Emma du är.. jag känner ju fem-sex stycken =)

* Emma potatis?
* Emma som rymde med Anna?
* Emma på gymnasiet som dansar?
* Emma på gymnasiet som skrev att jag är en humla?
* Emma som jobbar med Benny-bulle?
* Emma som raggade upp min pappa?
* Eventuellt någon annan Emma som jag inte kommer på för tillfället?

Roligt att du läser min blogg iallafall! Och hoppas att du mår bra!
Ikväll ska jag till Emma-potatis på kalas.. Hon har lovat ballonger, fiskedamm och "godispåsar" med clementiner i. Jag hoppas att hon håller vad hon lovar för det är endast därför jag går dit!! =D

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaaha :) kan inte sluta garva, emma som rymde med anna ;)

2008-03-24 @ 17:23:05
URL: http://newhill.blogg.se
Postat av: Malin Axelsson

Hej!
Kom in på din blogg av en slump faktiskt, men jag började läsa och så såg jag någonstans att du gått programmet Inredning&Butikskommunikation i Växjöt. det är nämligen så att jag har sökt in där två år tidigare och detta är den tredje gången jag sitter med ett arbetsprov. Jag vill inget hellre än att bli antagen. Jag undrar bara om du kanske kunde ge mig några tips? ska tilexempel göra ett varuexponeringsuplägg för en butik som säljer köksprodukter, vad ska jag tänka på där? Skulle vara kul om du hörde av dig! Mvh Malin

2008-03-25 @ 11:30:20
Postat av: Claddes inredning

Hej Malin! Vad kul att du vill söka till det programmet!! Jag hjälper gärna till så gott jag kan! [email protected]
Maila mig och skriv lite mer om uppgiften så ska jag försöka hjälpa till!
Det som imponerar på lärarna är hur du presenterar ditt arbetsprov. Det ska vara snyggt gjort och du ska kunna motivera varje litet val du gjort. Men maila så kan jag ge fler tips!

2008-03-25 @ 20:05:49
URL: http://cladde.blogg.se
Postat av: Emma

Hello cladde!

Hemliga Emma här =) Kvalar nog inte in på ngn av de där Emmorna du skrev om...Är nog bara en helt enkelt vanlig Emma från vxö, 29 år...inredningsfrälst! Jo, det kommer bli en rolig inredningsbutik som har lite av varje, mycket blandat sortiment. Finns inte på så många ställen i Sverige idag (är fortf.lite hemlig då det inte är helt officiellt än, om det är okej!) För övrigt ska det ju förändras en hel del i och kring Tegnergallerian, så det kan vara värt att hålla utkik på under den närmsta tiden!

Ha det så bra! Kramar Emma

2008-03-26 @ 11:14:37
Postat av: Ravnlinnea

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2008-12-18 @ 08:58:41
URL: http://ravnlinnea.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0