Blommor på mors dag!

I går var det mors dag. Presenten jag ger min mami har blivit lite av en tradition. Eftersom hon inte kostar på sig att köpa blommor till sin lilla trädgård så har det blivit att jag gör det på denna dag. Så istället för att köpa blommor som vissnar efter en vecka så köper jag blommor som håller sommaren ut. Denna gången tänkte jag dock att jag ville ge något som återkommer nästa vår och sommar också. Så jag köpte fyra jordgubbsplantor och lite blommor som jag planterade i hennes röda keramikkrukor. Och så här blev det!

Vill också säga grattis i efterskott till alla mammor där ute! Mammor är heliga, som min mami brukar säga =) Älskar dig högt mami!

image653

image646

Påhittig som jag kan vara ibland så gjorde jag en liten installation med lecablock och överblivna stenplattor
image649

image651


Kommentarer
Postat av: sara

åh vad gulligt gjort! fint med tagetes i teracottakrukor.

2008-05-27 @ 15:39:15
Postat av: Sandra

Du har fått en utmärkelse inne på min blogg!

2008-05-28 @ 09:53:03
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0