Exteriör - Måndag

Ja det har väl inte hänt så mycket idag. Eller jo, det har det men det som hänt är inte så märkbart. De har börjat lägga muren och kört med paddan där gången ska vara. Sen har en murare varit här och tittat på den eventuella fuktskadan i garaget. Så där har det grävts en hel del. Mycket längre än så har vi inte kommit. Jag visar bilder ändå och tänkte även visa min skiss i Sketchup som jag har gjort. Vi får se om det blir så som jag skissat. Man vet aldrig, det kan ju bli ändringar på vägen. =)

Annars har det varit en bra dag. Det var skönt att åka till jobbet och slita lite. Vi blir helt klara med jobbuppdraget på torsdag, lite synd faktiskt, kommer sakna alla. Men vi ses ju säkert igen. Har ett nytt uppdrag på gång, mitt kontrakt har blivit förlängt till sista augusti. Det vill säga att jag har jobb tills dess om jag vill. Åhléns ringde och frågade om jag ville sommarjobba där. Jag svarade NEJ. Jag har mina skäl. Vet inte om jag gjorde ett misstag men min instinkt sa NEJ och jag är ändå nöjd över mitt beslut. Nu ska jag gå och diska (för hand) och sen ska jag duscha. Sen blir det nog sängen för min del, imorgon är en ny dag och jag måste vara utvilad för att göra den bra!


image606

image607

Skissen
Vad säger ni? Tror ni att det kan bli bra? Jag är ju ingen landskapsarkitekt precis.. =/
image608

Kommentarer
Postat av: Kristina

Åh! Det kommer ju bli jättefint, och va bra du är på att skissa så där! Hur gör du det? Kram!

2008-05-13 @ 09:34:25
URL: http://xtina.blogg.se
Postat av: Jenny

Himla fint kommer det att bli ju! Även om du inte är landskapsarkitekt så har du helt klart talang för det! Kramar!

2008-05-13 @ 12:48:07
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: pia.b

det ser super ut !

2008-05-13 @ 12:50:53
Postat av: MO

Aha, det är så det ska se ut när det är klart...det kommer bli så fint, det ser jag redan. Men det är ett himla jobb innan allt är klart. Helt perfekt att jobba med sånthär innan beach 2008, bygger ju upp en del fina muskler...Ska bli kul att se när det är klart o vad för växter du kommer sätta dit, kram

2008-05-15 @ 20:41:36
URL: http://www.medaljongen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0