Himla oväsen

Igår visade jag inga bilder på markstensläggningen. Ledsen, men jag kom hem igår och deckade i tre timmar, sen åkte vi och tittade på sten till trappan, sen åkte jag till min mormor och sen var det bara för mörkt ute för att kunna få till bra bilder... Men i eftermiddag lägger jag ut dagens bilder. Vi har kommit långt nu =) woohoooo!

Tänk er att ni har dammsugaren på dygnet runt i groventrén. Ni får inte stänga av den och ni kan inte stänga dörren till groventrén eftersom sladden är i vägen.. Så låter det i vårt hus just nu.. Vi har en storts avfuktare/fläkt som ska stå på i två veckor nu för att förhindra fuktskador i köket efter diskmaskinsläckaget. Jag har inga problem med ljudet när jag ska sova, älskar att somna till ljud då det känns så tryggt. Men man blir ju galen om dagarna! Äeh! Jag ska inte klaga så mycket egentligen. Huvudsaken är att det blir torrt!

I helgen åker vi och tittar på ny matta till köket! Kanske lägger vi klinkers? Men då får ju givetvis betala mellanskillnaden.. och det känns som om det är väldigt mycket utgufter just nu! =/



image615

Kommentarer
Postat av: Gustavhelen

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2010-05-12 @ 10:58:04
URL: http://gustavhelen.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0