Bäddning....

..om det nu kan tänkas intressera någon...

Karlsson och jag sover med varsitt täcke, han gillar att ha det varmt, jag gillar när det är kallt. Det skulle aldrig funka med ett dubbeltäcke!

Ibland är det svårt att bädda med två täcken, det är inte lätt att få det snyggt men jag har fått lite bäddinspiration från MIO i Växjö och tänkte dela med mig av ett tips jag fått därifrån.


Man lägger helt enkelt täckena på tvären..





...lägger på ett överkast...


...viker ner...


...viker upp...


Voila! Du har två täcken men det ser ut som ett.... ett litet tips bara, så här en rastlös lördagskväll =)


Kommentarer
Postat av: Ulli

Tack för tipset! Riktigt snygg bäddning. Får testa det idag.



Trevlig helg!

Ulli

2008-11-01 @ 08:28:48
URL: http://inredningmedmera.blogspot.com/
Postat av: Heléne

Bra me bäddningstips! För är värdelös på å få de bra...

2008-11-01 @ 10:07:20
URL: http://rosadagar.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej.

Riktigt snygg sänggavel,var är den inhandlad?

2008-11-01 @ 14:41:33
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej hej! Najs bäddning! Så fint det blev med rött till också. Lite färg gör så mycket. Jag har lagt på tvären någon gång men vikt ner det översta täcket så att det blir en kant liksom. Bäddningar är så kul tycker jag. :)



ha en fortsatt trevlig kväll. Själv ska jag nog hoppa i bingen snart, trött som en lus. :) Kram

2008-11-01 @ 22:58:22
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Vilket fin bäddning!

Kram Sandra

2008-11-02 @ 19:11:05
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0