Brrrrrrr...

Det är så att man blir olycklig!

Kom på innan att ikväll ska jag fan bada! Fasen vad mysigt o lägga sig i ett varmt bad och ligga där och sjunga lite =)
Karlsson hade precis duschat lite snabbt och jag hoppar in, duschar av mig, duschar håret och börjar fylla på badkaret. Det hinner inte fyllas till 30% förrän iskallt vatten börjar strömma ut!!

Jag får nästan panik, jag hade ju sett fram emot det här badet och ber Karlsson sätta på vattenkokaren. Trög som jag är så inser jag inte att det inte kommer att hjälpa. För när jag hällt i det kokheta vattnet gjorde det bara en liten betydelselös skillnad. Jag vägrar ge mig så jag går upp själv och kokar en till omgång vatten OCH sätter på en kastrull med vatten på spisen. När det väl är klart (och jag är iskall), fyller jag badkaret.... Tror ni att det hjälpte? Nääh!

Envis som jag är lägger jag mig ändå en stund. Men kan inte koppla av, kan inte rensa tankarna och jag kan inte sjunga för jag ligger där och tänker på hur jävla kallt det är och att jag för några sekunder önskar att vi bodde i vår gamla hyresrätt igen, där det varma vattnet ALDRIG tog slut!!!


Mmmm.. Snyggt, mysigt, avkopplande va??

Bild: Stora Brännbo

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha awe! :( Fan vad tragiskt.. och jag som precis har stigit upp ur bubbelbadkaret efter en het bastukväll med kall öl och mys.. Förresten, en jättebra blogg.. följer med i den varje dag ! :) /Sandra.

2008-11-06 @ 21:20:37
URL: http://san0.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej!

Jag störtgillade din tavla som är vit i bakgrunden med tre enkla blommor på.

Har inte läst din blogg så mkt, inte fått någon uppfattning av vart du bor?

Om man bortser från fraktkosnader, hur mkt skulle du ta för en sådan tavla?

MVH Erika

2008-11-07 @ 19:19:48
Postat av: Cladde

Erika: Jag har skickat iväg ett mail till dig med lite information!! =)

2008-11-07 @ 19:29:23
URL: http://cladde.blogg.se/
Postat av: Chokladmamman

Åhh, vad härlig bilden är. Den som ändå kunde ha det så. Jag har inte ens badkar, en liten tråkig dusch är allt man har. Nästa år kanske man kan göra om badrummet och byta ut duschen mot ett badkar. Tills dess får man bara drömma. och finna förtröstan i att man inte är ensam om att drömma om lyxbadet.

2008-11-24 @ 20:53:35
URL: http://chokladmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0