Sjuka jävlar

Jag antar att de flesta vet vad Youtube är.. Jag sitter ofta där och tittar på roliga och underhållande videoklipp. Ibland läser jag kommentarerna också... Vilka sjuka människor det finns i den här världen alltså.. Det har jag iförsig vetat ganska länge nu. Jag menar det är ju ett faktum... men jag blir så jävla arg och chockad och ledsen när jag ser sån skit.

Ni vet den här underbart söta bebisen som skrattar så roligt bara pappan säger "pling".... Folk skriver sjuka grejer alltså. "Att dom hoppas att ungen dör" är inte den värsta kommentaren man kan läsa där.

Så ett tips... vill du inte må psykiskt dåligt och tänka på vad det finns för psykfall ute i världen, läs inte kommentarerna på Youtube.

Här är ett annat videoklipp som jag tycker är roligt. Sättet han säger "blood" på.. =)


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-11-25 @ 10:57:42
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Stackars lille kille här försöker han väldigt upprör informera att bebisen blödde till sin Pappa och så skrattar Pappa bara. Jaja det är inte lätt att vara liten, kul var det iallafall. :-D

2008-12-01 @ 01:59:41
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0