Ljus

Sitter här en helt vanlig söndag. Karlsson ockuperar TVn annars hade ajg suttit och spelat Guitar Hero III nu så som jag gjort hela dagen sen jag vaknade =) Köpte detta underbara spel igår och har suttit fast framför TVn. Börjar faktiskt bli lite bättre nu. Haha!

Jag fick en fråga för någon vecka sen angående hur jag skulle adventspynta. Sanningen är att jag vet inte. Det skulle varit mysigt med traditionella, röda rutiga gardiner och hela köret men jag älskar ju vitt. Vitt och ljust och silvrigt och lite ljusblått... Kanske?
Vi får se när det väl blir dags... längtar!!!

Köpte dena fina lampan på Clas Ohlson för 149:- Den är ju väldigt julig =)



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej, följer din blogg lite då och då men skriver nästan aldrig någon kommentar så här kommer en ;-)

Jag är inte heller så mycket för rött egentligen men i år tänkte jag iaf testa litegrann. Blir lite tomtar, röda bordstabletter och röda kuddar i soffan, sen är jag rätt nöjd ;-)

2008-11-17 @ 11:10:55
URL: http://blogg.passagen.se/zezziz
Postat av: Annelie

Vilken snygg lampa, precis lagom julig för mig.

Gillar inte rött så värst mycket heller...

2008-11-24 @ 12:41:07
URL: http://anniebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0