Visning.

Vi hade husvisning i tisdags... Städade som en tok hela helgen... jobbigt men skönt o ha det riktigt städat inför julen. Tänk om man hade motivation till att sätda så grundligt lite oftare =D

Hur som helst så var det jättefint här hemma och det kom fyra "familjer" och tittade på huset. Ingen har lagt ett bud ännu.. vad vi vet. Vi väntar på ett samtal från mäklaren idag. Jag tror inte att någon har gett det bud vi vill ha. Men vi ger oss inte.. Om folk tror att vi går med på skambud kan de tänka om! Så desperata är vi inte!

Sitter här och är otroligt rastlös... Skönt att vara ledig på ett sätt... men man blir ju galen! Och när jag väl är på jobbet så finns det inte så mycket att göra... Också skönt på ett sätt men tiden går ju så sakta!

Måste fråga en sak med risk att dumförklara mig själv... Köpte ett par Chinos igår på Gina Tricot.. Ska de sitta löst eller? Ska de sitta långt ner på höfterna eller ska man dra upp dem i armhålorna?? hihi! Jag har fått för mig att de ska sitta löst och de ser ju ut som hip hop byxor med skåran blottandes?? Och jag fick ta storlek 42 :-O har jag verkligen så stort ass??!!

Kommentarer
Postat av: Jullan

Hej Claudia!



Va tråkigt att höra att ni skall sälja huset, men ni har säkert någon bra anledning till detta.



Nu skall du få tips från det stora modeoraklet. ;)

Jag har också ett par chinos från Gina Tricot och fick gå upp två storlekar för att få dem att sitta lite sådär halvhängigt som jag ville. De är ju inte så snygga om de är heltighta tycker jag.. Kör lite baggy, en lite större löst sittande t-shirt och en kavaj över + 10 cm klackar då. Kanonsnyggt! =)

2008-11-28 @ 17:55:48
URL: http://julllan.blogspot.com
Postat av: Malin Inspiration & design

Hihi, rolig du skriver om byxorna. :D I löv Gina, vill ha det i närheten. Såg sketsnygga Baggy på hemsidan men vågar inte beställa, man vet ju inte vad man ska ha för strlk likso. :S FÅr ju gå upp ett par storlekar. Hm...



Ha en mysig kväll! Kram

2008-11-28 @ 18:28:26
Postat av: Liw

ska ni sälja? :( vad tråkigt.... hoppas ni får de pris ni önskar....

2008-11-29 @ 11:06:49
URL: http://hilleshog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0