Lite bakis

Igår var på fest med jobbet. Hade riktigt roligt faktiskt. Det enda som kanske var lite skrämmande var att en av mina arbetskamrater försvann. Vi satt och förfestade och helt plötsligt var han borta. Första gången hittade dom honom i hissen. Vi sa strängt till honom att han bara inte får försvinna sådär. Andra gången hittade vi inte honom. Någon ringde och han sa att han var påväg till ett uteställe.. och klockan var bara halv nio ungefär? Inget uteställe som öppnar så tidigt. Sen var det ingen som kunde komma fram på hans mobil.. Jag hoppas verkligen att han är OK. Han var ganska full när jag kom till festen.

Själv blev jag ganska dragen och vi gick ut och dansade.. När jag på 20 minuter inte hittade någon av mina arbetskamrater valde jag att åka hem. Kanske var jag för full för att kunna urskilja dem på de fyllde dansgolven. Helg efter löning skapar ju som bekant ett kaos överallt.

Så här sitter jag, lätt illamående, lite ont i huvudet och helt uttorkad. Har precis ätit en kebabtallrik. Jättegott då.. men nu känner jag att jag kanske borde valt något annat att äta en sån här dag.

Sorry Mattias, det blir ingen bulle. Kommer inte åt bilderna på mobilen =)

Kommentarer
Postat av: Ana

Alltid trevligt med party, det värsta är bara dagen efter...har lagt in några fler bilder på lamellerna, kika gärna in och titta...

2008-09-29 @ 18:00:58
URL: http://friskisense.blogg.se/
Postat av: Mattias

Tusan oxå!

Jag som har varit inne på din blogg varje dag och tittat efter denna bulle=)

Jeje, syns på jobbet om några dagar...

2008-09-29 @ 21:59:19
Postat av: Mia

Roligt med personalfest! Började nytt extrajobb idag faktiskt, får se om det blir något festande med dem. :)



Läskigt med folk som blir lite för "glada" och vandrar iväg så där. Hoppas det gick bra för honom.



Kram Mia

2008-10-02 @ 19:47:55
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0