Sofforna har kommit!!

Äntligen har soffhelvetena kommit.. vägrar att visa bild på soffan då det ser för jävligt ut runtomkring.. Men visar en bild på schaslongen.. vet inte riktigt vad jag ska göra i den hörnan.. men ett runt litet glasbord bredvid är inplanerat.. så att jag kan ha min lilla laptop där =) så kan jag sitta där och surfa.. Sen ska vi upp med DVDförvaring på väggen ovanför schaslongen.. våra TV-möbelslådor är helt överfulla med filmer nu.

Så nu är det Lull-lullet kvar som nån korkad inredare på TV sa.. haha.. matta, vardagsrumsbord o annat småskit som är roligt att köpa. Nån frågade hur mycket vi gav för lägenheten. Vi gav 860 000 kr månadsavgiften är på ca 3400 kr i månaden.

Har skitont i halsen men ska jobba imon ändå.. har varit ledig och sjuk mycket på senaste tiden så det passar sig inte riktigt att jag är borta imon också.. om någon nu är intresserad av det.. That's all for now folks!





Lamplävel från lamplagret =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej. fint ni har det. vart har du köpt klockan? =)

2009-08-31 @ 23:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0