Happy new fucking year!

Jag är så jävla omotiverad inför nyår så det är skrämmande.
Alla jävla förväntningar..
Nyår är så överskattat på något sätt och det är ens eget fel.
Inte nog med att det oftast blir kaos eller aningen tråkigt eller helt jävla oplanerat..
Det är ens eget fel dessutom.
"Vad ska du hitta på till nyår?"
Snälla sluta..
Jag vet att du bara menar väl när du ställer den frågan
Jag ställer den också till alla andra
Men det är så jag spyr..
Jag önskar nästan att jag vore sjuk så jag kunde mysa ner mig i sängen och bara tycka synd om mig själv och sova tills hela skiten är över.
Men näää, Cladde ska festa.. det är klart att du ska ha roligt, Cladde.

Och inte nog med det
Alla jävla nyårslöften om ett hälsosammare liv och så vidare... och så vidare..
Vem fan stoppar dig från att börja träna innan nyår?
Jag kommer att vara samma person i morgon som jag är idag.
Inga träningslöften för mig
Inga sluta-snusa-löften för mig
Inga äta nyttigare löften för mig
Hatar löften (upprepa ordet "löfte" några gånger... du hör ju själv hur du låter)

Däremot har jag satt upp mål
Och inga jävla nyårsmål eller något sånt.. bara mål
Jag ska resa
Jag ska hitta en lägenhet
Jag ska hitta ett jobb
Innan sommaren

Nähe, dags att gå och lägga sig, min kudde ropar på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0