Skitbloggar

Satt och var rastlös häromdagen.. började kolla på blogglistan.. vilka bloggar ligger i top??

Jag blev fan rädd alltså.. antar att de flesta som läser bloggar är tjejer/kvinnor...
Större delen av topbloggarna är modebloggar.. Rosa, äckliga jävla bloggar som handlar om nagellack, ögonskuggor och vilka strumpebyxor som är inne..

Dagens outfit är tydligen en vanlig grej på dessa bloggar.. Alltså.. Vem FAN bryr sig om vad du har på dig idag din fjolliga lilla fjortis??! Vem FAN bryr sig om vad du shoppade idag??
Tydligen jävligt många.. tjejer är för jävla utseendefixerade.. tycker synd om dom.

Själv hade jag tur att jag träffade syrran på stan idag.. hon hjälpte mig att hitta lite kläder.. jag har noll koll på det där.. Phew!!

Det finns en enda blogg jag följer. Den är rosa i och för sig.. men den är störd, den är sjuk, den är grym, han är Nimrod

Kommentarer
Postat av: Elena

Nimrod ja, och vem tipsade ;D;D;D;D

2010-01-07 @ 22:53:33
Postat av: Cladde

Jag är dig evigt tacksam =D

2010-01-16 @ 06:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0