Vilken underbar dag

Vaknade på en ångestkudde.
Sjuka drömmar hela natten, eller ska vi säga förmiddagen?
Ångesten sköljer inom mig i vågor
Jag känner den ut i fingerspetsarna som en förlamning
Vad ska jag göra i dag?
Vad borde jag ha gjort i dag?
Vad måste jag göra i morgon, för att jag inte gjorde det i dag?
Klockan är snart sju, har fortfarande inte släpat min feta röv utanför dörren.
Ännu mer ångest.
Vad ska jag hitta på idag?
Vem ska jag ringa?
Vem ska göra mig glad idag?
Ingen.
Jag orkar inte.
Vill umgås men inte vara social.
Vill skratta men inte vara glad.
Är hungrig men har ingen aptit

Fuck you. Fuck me. Fuck this.

Kommentarer
Postat av: Baloo

Känner igen mig, du är inte ensam iaf :(

2009-12-29 @ 17:53:46
Postat av: Amanda

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 21:19:31
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0