Moving forward?

Tja mitt liv verkar inte utvecklas så mycket för tillfället.

Vi bor fortfarande hos min mami som sagt och än så länge har det gått förvånansvärt bra... Det är mysigt och skönt att bli ompysslad.. plus att jag slipper laga mat varje dag =D hehe.. Då och då går jag ut och går en runda med min iPod bara för att komma ifrån o vara själv en stund. Det är ju viktigt när man bor med så många annars hade jag fått panik!! Annars fortsätter jag och spelar mina älskade TV-spel och trycker i mig en massa godsaker... Hmmm.. får nog börja tänka över det där.. vågar inte ens ställa mig på vågen =D

Jag jobbade i natt.. som personlig assistent.. ganska skönt faktiskt trots att jag är helt slut nu. Har sovit alldeles för lite.





Fin bukett från Karlsson som jag fick på min födelsedag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0