Electric

Oj vad dött det var här!!

Håller på o flyttstädar och har packat ner en hel del i flyttkartonger. På fredag ska husköparna flytta in och vi måste ut. Vi ska hyra en lägenhet i andra hand tills vi hittar den bostadsrätt vi söker... Så jag måste säga att det känns väldigt omotiverande o flytta till en lägenhet som vi egentligen inte vill bo i.

Så det är vad jag har o berätta just nu... Efter flytten är det bara o sätta igång o söka jobb. Jag har bara inte haft ork eller lust till det nu... Några inredningsbilder får ni fan inte =D om ni inte vill ha bilder på ett tomt hus och en massa flyttkartonger förstås.

För övrigt är jag irriterad på att jag får stötar från alla jävla hushållsapparater! Datorn, TVn, PS3an mm. Och det är inga små stötar heller.. det gör ont som fan och jag skriker till varje gång. Stöten känns liksom från fingrarna upp till axeln och jag har ont en stund efteråt. Det har varit så i tre dagar nu, SKITJOBBIGT!! SLUTA STÖTA PÅ MIG!!!! =D

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad trist att flytta till något som bara är tillfälligt, ni har gjort så mycket fint på ert hus.



Lycka till med jobbsökandet.

många kramar

2009-01-19 @ 19:00:24
URL: http://godisfrun.blogg.se/
Postat av: Yiya

Tänker på dig! du vet var jag finns om du behöver hjälp. Yiya G

2009-01-20 @ 12:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0