Hemma i flickrummet

Nja inte riktigt... vi har flyttat in i mammas sovrum. Så jag sitter här i sängen med den bärbara datorn, vår lilla TV och PS3:an. Mamma har precis gjort varma mackor till oss och jag ska snart hoppa in i duschen... Det känns precis som när man bodde hemma!!

Så nu mina vänner har vi lämnat huset. Jag har flyttstädat hela veckan och det är ju inte lite som ska städas och packas ner. Men nu är det klart och det är skönt att inte ha några lån nu!!! Nästa vecka ska vi titta på en bostadsrätt som ligger ganska centralt. Vi hoppas på den =)

Nu ska jag hoppa in i duschen.. sen ska jag lira lite Call Of Duty, world at war... Mitt nya beroende-spel =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0