Dear X...

X... Hur kan man blir förbannad för att man inte håller med dig i en fråga? Och sen fjäska röven av dig dagen därpå? Är du efterbliven? Patetiskt

X... Jag önskar dig all lycka men förmodligen kommer du att misslyckas... igen..

X... Jag älskar dig.. Du är på helt fel väg.. Jag gör vadsomhelst för dig, låt mig bara få vet vad jag ska göra.

X... Låt mig vara, sluta säga åt mig hur jag ska leva mitt liv.. det du säger går in genom ena örat och går ut genom det andra..

X... Är besviken som fan..

X... Du tror att allt är OK.. men det är det verkligen inte.. Du kan inte ta tillbaka dina ord.. skadan är redan skedd


Hmm.. och alla andra som har synpunkter på vilka val jag gör i mitt liv och hur jag lever det.. Håll det för er själva tills jag ber er om er åsikt.. Pallar inte allt jävla tjat..


Kommentarer
Postat av: Anna

Den här claudia känner jag inte igen... Uppryckning sötnos, jag vill ha den glada spralliga cladde tillbaka :)

KRAM PÅ DIG!!

2009-11-10 @ 11:40:23
URL: http://newhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0