I have a confession to make

Jag gillar att titta på Oprah.. skittöntigt jag vet..

Varje morgon.. jag menar eftermiddag går jag upp och gör en god frukost, sätter mig framför TVn och tittar på detta jävla program..

En sak måste dock nämnas.. jag lipar inte.. jag lipar inte till sorgliga händelser.. Det är något jag har slutat med.. det berör inte mig på samma sätt längre.. I've got my own problems to solve, I don't have time to cry over this shit... typ...

Jag måste ha ett jobb... jag vill ut och resa...

Ååh just det! Jag ska måla en till tavla =D fått en liten beställning av en kompis, ser fram emot det.


Kommentarer
Postat av: Yiya

Pochoclo... sluta spotta och reta inte mamma.

Tänker på dig din lilla okvinliga typ.



Yiya

2009-11-29 @ 17:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0