Buenos Días

Jag vaknar.. ligger och myser och vrider mig mellan täckena.. efter att Karlsson går till jobbet är hela sängen MIN. River i lakanen och täckena, försöker njuta av alla kuddar samtidigt vilket slutar med att jag trasslar in mig i ett kaos av tyger.. Aaaaah vad mysigt det är!!!
Klockan ringer.. jag mumlar ett "fuck you" stänger av skiten och somnar om.
Stiger upp tillslut, trippar runt, nästan naken, i lägenheten och letar upp en mysig filt..
Kollar ut genom fönstret, inser att det regnar lite, drar filten tätare runt mig..
Gör en god frukost med apelsinjuice, äggröra och frallor.. sätter mig vid datorn en stund, lira lite, plocka lite hemma..

Kan man vakna på dåligt humör idag??

Nope


Bild Jörgen Schön


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0