Fucked up

 



Har ingen rätt att bli sur.. jag vet det.. spelar glad, ler mot dig när jag träffar dig, men innerst inne är jag fucking jävla förbannad..

Försöker att vara glad
Positiv
Se livet från den ljusa sidan..
Jag är den största livsnjutaren
Mästaren
Ler åt allt och alla skrattar åt allt.. 
Hoppar på små rosa sockervadsmoln,
Flyger omkring..

Men när olyckan drabbar mig faller jag hårt
Kraschlandar utan säkerhet
Blir helt blottad
Naken och ensam i mörkret
Kryper ihop i fosterställning
Gråter som ett litet barn
Jag faller och kommer inte upp igen
Som i en gyttjig grop
Jag klättrar och klättrar för att ta mig upp
Förgäves
Jorden blir till lera och jag halkar ner till botten igen
Jag försöker inte ens skrika efter hjälp
Min röst är för svag för att överrösta
För att höras

Min strupe är blottad.. du hugger mig gång på gång utan att veta om det.. Du har sån stor makt utan att veta om det.. mitt varma blod strilar mellan dina tänder.. känner du inte blodsmaken? Vet du inte att du sakta men säkert äter mig levande??
Men jag har ingen rätt att vara förbannad
Ingen rätt alls
Ät upp mig bara
Smaklig måltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0