Kill Bill

Det har målats en hel del den senaste tiden och har faktiskt fått positiv kritik från omgivningen.. Har en tjejkompis som vill ha en tavla.. ska ner och köpa duken i morgon och börja måla.. sen är det två till som är lite intresserade och har även hört att folk sett mina tavlor av vänner jag redan målat till som även de är intresserade... roligt att höra att folk gillar mina tavlor =)

Tänkte visa lite bilder på sovrummet idag men har haft en del att göra idag, var på arbetsförmedlingen och har fixat med CV och lite annat så det blev aldrig av att jag tog några bilder.. Men jag har ju lovat att visa bilder idag så därför får ni se mitt senaste konstverk =) en tavla jag hängt upp i mitt "lekrum" där jag sitter och spelar playstation 3 hela kvällarna..  Kan ju säga som så att jag har ju inte målat den på fri hand.. så duktig är jag inte =)


Kommentarer
Postat av: GävleTösen

Hejsan Tjejen !!!



Kan bara säga, att jag gillar dina målarkunskaper enormt mycket.

Jag fastnade specillt för tavlan du visade i din blogg förra året, där du även beskrev ingående hur du hade gått till väga för att få till den.

Vad skulle du ta för att måla en sådan och sälja den till mig ???



Tacksam för svar !!!



tack för en superblogg !!! // GävleTösen

2009-09-22 @ 13:23:35
Postat av: Cladde

Hej gävletösen!!

Kul att du gillar tavlorna!! Du menar den tavlan med blommor på?? Jag tar 1000 kr för den + fraktkostnad isåfall.. har aldrig skickat en tavla.. bor du i gävle??

kramar

2009-09-22 @ 17:58:22
URL: http://cladde.blogg.se/
Postat av: GävleTösen

Hej igen Cladde!



Nej inte tavlan med blommorna.

Jag menade tavlan som ni hade i erat sovrum förut, gick i rött men du målade om den till vit, silver och svart...

Vet du vilken jag menar ??

Jo jag bor i Gävle :)



Kramen / GävleTösen

2009-09-23 @ 11:12:44
Postat av: Cladde

Jasså du menar den =) vet inte riktigt om jag kan göra om den exakt har inte kvar medaljongmönstret längre. tog ju en tapet från huset och målade i.. får nog fundera lite på det och återkomma om ett par dagar om det är ok

2009-09-23 @ 15:16:52
URL: http://cladde.blogg.se/
Postat av: Cladde

Du kan få köpa den jag har gjort.. alltså den jag har hemma.. jag ska inte upp med den så du kan få köpa den om du fortfarande är intresserad?

2009-09-24 @ 16:59:34
Postat av: GävleTösen

Vad har du tänkt dig för pris på den, med frakten inräknad ???



Kram

2009-09-30 @ 09:38:13
Postat av: GävleTösen

Fick aldrig något svar på frakt och pris !?!?!?

KramKalas

2010-01-22 @ 13:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0