Superhero =)


I natt drömde jag att jag var en superhjältinna.. Jag var lite smalare än jag är nu och hade en svart, heltäckande superdräkt och en svart mantel. Jag och mina superhjältekompisar flög till en annan planet i våra gula luftjetskis.. Vårt mission var att sätta stopp för en ond plan, planerat av utomjordingar.. Planen var att bomba jorden och utrota mänskligheten för att sedan ta över vår planet..

Gillar MARVEL-filmer.. har många av dem hemma.. men vart fan får jag allt ifrån?

 


Kommentarer
Postat av: Marita

Hejsan fin blogg du har!

Läste någonstans att du läst till butikskommunikatör!

Mkt intressant, undrar om du har tid o lust att svara på lite frågor om det?



MVH Marita

Lämna gärna besked till min blogg eller på mail.

tusenideer.blogg.se

[email protected]

2009-10-08 @ 00:03:06
URL: http://tusenideer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0