Madrids flygplats den 4 januari 21.37

Jag ság en man svimma nyss. Jag skulle till min gate och stod och väntade pá táget som skulle ta mig dit.

han svimmade rakt framför mig, bara nágra meter ifrán. Jag kunde inte göra nágot för det var tvá glasväggar emellan oss. Han fick hjälp ganska fort ändà men han var fortfarande medvetslös när mitt tág kom..

Plötsligt kände jag mig ocks`svimfärdig, jag har ju sovit sammanlagt 10 timmar pá tre nätter (3plus5plus2) har varit vaken i 15 timmar och det enda jag har ätit är tre smörgásar pá hela dagen.

Sá nu har jag beställt en hamburgarmeny. Jag skiter i min gate just nu... Jag säger bara GE MIG MAAAT!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas att det går bra för dig lilla hjärtat, jag kommer att följa dig via din bogg. Tänker på dig.

Yiya

2010-01-05 @ 13:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0