Pá flygplanet den 4 januari 16:29

Har aldrig flygit pá kvällen förut. Eller rättare sagt, jag har aldrig flygit när det är mörkt ute...
Stockholm - otroligt vackert i mörkret. Tusentals lampor som visar stadens konturer.

Att flyga är lite av en big deal för mig. Det är femte gángen jag flyger. Satt och log och NJÖT vid starten.. Wooooaaap!!!! Älskar det!

Wooaah! Nu är jag taggad som FAN! Magpirret började nyss (eller är det planet som guppar?). Börjar fatta vad jag háller pá med mer för varje timme som gár. Hur som helst.. Nu är jag iallafall pá väg. Fy fan vad spännande!!

Nágot som inte är lika spännande är den 6 timmar lánga väntetiden i Madrid mellan flygen.

Bara att bita i det sura äpplet och gilla läget. Det är inte sá att jag har nágot val precis. Det ordnar sig alltid.. jag är ju sá lättroad! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0