Mööööhhh!!

Har känt mig ganska uttråkad de senaste veckorna. Filmkvällar och fikastunder med vänner har räddat mig under vardagarna. Men jag har INGENTING att göra. Ibland går jag ut och promenerar men ibland räcker inte motivationen ens till det. Motivationen ligger långt under noll och jag börjar till och med att tröttna på att spela TV-spel. På helgerna är det LITE bättre. Fler som är lediga och ska hitta på något. Filmkväll, fest, bio, middag, lirkväll. Men det finns helger då jag bara sitter hemma och inte gör ett skit..

Började fundera lite på att åka till Norge och jobba men insåg sen att sommaren är på väg och att jag helst vill vara i Växjö och jobba då så det känns onödigt att sticka till Norge i bara två månader. Kanske drar dit till hösten istället.

Min dag idag:
Vaknade klockan 13.00
Somnade om
Gick upp 14.30
Käkade frukost
Ringde på två jobb, inget svar
Lirade tv-spel
Duschade
Käkade kvällsmat
Blev utlockad av morsan eftersom jag inte varit ute på hela dagen så vi gick till affären
Lirade TV-spel
Myste i soffan med morsan en stund
Lirade TV-spel
Och nu ligger jag här och beklagar mig

Vill inte lira längre ikväll. Orkar inte. Vill vara sömnig så att jag kan gå och lägga mig men jag är för pigg för det. Så det blir väl att surfa en stund till och sen gå och lägga sig och filosofera i två timmar... Kul liv det här, vart fan reklamerar man??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0