Tooo late

Har inte tid för sån här skit.. Hatar när folk planerar något med en.. "Ja men vi träffas på lördag" och sen hör dom inte av sig.. Man försöker få tag i dom men får inget svar.. Jag HAR INTE TID FÖR SÅN HÄR SKIT säger jag! Sen ringer dom 4 timmar senare och vill helt plötsligt ses.. och blir dessutom tjuriga om jag har planerat något annat... Tror ni på fullaste allvar att jag bara sitter hemma hela tiden och väntar på er? Så viktiga är ni inte tro mig.. Kan ni inte hålla en tid så planerar jag något annat.. Det går fan inte att paxa mig i fem timmar..

Kommentarer
Postat av: Caroline Lundberg

Postat av: Caroline Lundberg

Hejsan! Jag har en liten fråga till dig, men först riktigt snygg sida:)

För drygt en månad sen skickade jag in mina arbetsprover till Inredning och butikskommunikation och har nu gått vidare till intervjun:)

Som väntat är jag helt galet nervös och tänkte höra om du har något tipps till mig om hur intervjun går till osv. Som det ser ut nu på informationen de skickade så ser det ut som att det skulle vara en grupp intervju. Var det så på din intervju eller hur var den?

Tack på förhand.

Mvh

Caroline

2010-06-07 @ 21:00:11
Postat av: caroline Lundberg

Postat av: Caroline Lundberg

Hejsan! Jag har en liten fråga till dig, men först riktigt snygg sida:)

För drygt en månad sen skickade jag in mina arbetsprover till Inredning och butikskommunikation och har nu gått vidare till intervjun:)

Som väntat är jag helt galet nervös och tänkte höra om du har något tipps till mig om hur intervjun går till osv. Som det ser ut nu på informationen de skickade så ser det ut som att det skulle vara en grupp intervju. Var det så på din intervju eller hur var den?

Tack på förhand.

Mvh

Caroline

2010-06-07 @ 21:04:34
Postat av: Malin

Hej där Cladde



Nu har jag suttit och läst en massa inlägg hos dig :) måste säga att jag tyckte dem var hemska mot dig på åhlens när du gjorde ditt arbetsprov. Kan känna igen mig i dig när du skriver att du kommer att älta en sån sak over and over again. Och att folk omkring dig tycker att din utbildning inte kommer till användning när du jobbar på ett lager. Men vet du vad jag tror på dig :D du kommer bli något en dag .



Jag hittade till dig genom att jag googlade Inrednings och butikskommunikation. Håller på med mitt arbetsprov nu och ska ansöka till höst terminen nu 2011. Jag hoppas verkligen jag kommer in annars rasar min värld. Man har ju bara en gång på sig att göra ett första intryck så jag tänker ge järnet på detta arbetsprovet. Då har jag förstås en fråga till dig. Vad du gjorde för att lyckas på ditt arbetsprov?



Kram Malin

2011-02-13 @ 15:16:10
URL: http://joyforhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0