Äntligen en ledig dag!

Idag har jag gjort.. nästan ingenting! Och det är så jag tycker att det kan vara vissa helger. Vi har hållit på och inreda och måla och allt möjligt i huset. Så vi har inte bara kunnat koppla av på ca 5 helger. Idag åkte Karlsson till gården för att klyva vedag satt och spelade The Sims 2 heeeela förmiddagen. Jag har inte spelat på länge och har varit ett stort The Sims-freak. Kan ibland inte själv förstå vad det är som är så roligt och underhållande med spelet eftersom det inte finns ett slut på det... Det är kanske därför jag gillar att spela det, bygga hus, inreda och leda
"simmarna" genom deras liv.

image281

image282



Det finns en person på jobbet som jag känner att jag måste sätta på plats snart. Jag är inte den som är känslig för kritik, tvärtom vill jag ha kritik och bli lärd hur jag kan göra bättre. Men denna personen avbryter en alltid när man berättar något. Och jag HATAR att bli avbruten, det är en sak att prata i munnen  på varandra eller ursäkta sig och avbryta då man måste säga något snabbt. Men när personen helt plöstligt börjar prata om något helt annat är det som en förolämpning, det är precis som om den skiter fullständigt i vad man sagt. Sen kokar jag när en person skrattar en rakt upp i ansiktet när man gör fel och säger "lilla du, varför gör du så, det är ju inte så smart?"
Nej nu måste jag säga ifrån..

Kommentarer
Postat av: Mella

Hej, Det där med din jobbar"kompis", förstår vad du menar det finns många som är sådana, särskillt av det manliga könet mot kvinnor i synerhet när man är yngre än denna person... skit irriterande! /Mellabella

2007-11-12 @ 18:31:48
URL: http://www.mellabella.se
Postat av: Cissan

Usch, så ofint av din arbetskamrat.. sånt ogillar jag också.man kænner sig som en liten strunt. Sätt han/hon på plats

2007-11-14 @ 21:13:05
URL: http://www.dsign.blogg.se
Postat av: Sionac

I love guest books, keep up the good work!

2009-12-16 @ 11:15:10
URL: http://sionac.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0