Torsdag, trodde det var onsdag!

Dagarna går sjukt fort.. speciellt när man har roligt!!!
Är på IKEA och jobbar för fullt! Har nu en massa sår på mina händer... har skruvat och sågat och burit och klippt och strukit och målat (på en 3-4 meter hög ställning.. iiiih!!) Jag är inte den som är rädd att få skit under naglarna.. det är bara det att mina händer är så jävla känsliga och inte så härdade som alla snickare är. Dessutom har jag enorm träningsvärk i skinkorna och baksidan av låren... är tydligen inte särskilt härdad där heller?? Det är nog inte rätt att stå framåtlutad med rumpan i vädret och skruva i liggande MDF-skivor. Kunde inte ligga på knä heller.. hade ju inte arbetsbyxorna med mig den dagen =/

Jag har skitkul.. var på IOS och såg lite produkter.. några av dem finns inte ens i Sveriges varuhus (t.ex. endast i USA) Har även sett några av IKEAs nya produkter som kommer nästa år... LÄNGTAR!

Hur som helst så trivs jag hur bra som helst och idag trodde jag att det var onsdag... helt knäppt vad tiden går fort när man har roligt!!

Jag blev utmanad av Cissan.. lovar att skriva det snart.. men nu ska jag sova!!! zzZZZzzZZZzz

Kommentarer
Postat av: Cissan

Låter superspænnande!! åh, vad du har roligt! klart inte så skoj med ömheten och i händer och kropp, men det går ju när man har kul!
kram

2007-10-31 @ 11:57:08
URL: http://www.dsign.blogg.se
Postat av: svartpeppar.blogg.se

ikea? dit ska jag nu!!

2007-10-31 @ 13:20:05
URL: http://svartpeppar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0