Hej hej

Så trött att jag knappast hade kunnat komma på en bättre rubrik =)

Jag ska snart gå och lägga mig.. ja.. det ska jag faktiskt.. Har jobbat 11,5 timmar idag och är helt slut! bokrean startade idag och det var inte lugnt en sekund på Akademibokhandeln! Fullt ös medvetslös! Det har inte blivit lättare av min extrema huvudvärk heller.. Helt slut.. Fick med mig 13 böcker hem! =) Lite matlagningsböcker, trädgårdsböcker, inredningsböcker, barnböcker och ett och annat världsatlas!

Helt sjukt vad billigt det är! Men men.. priset halverades nästan av personalrabatten.. himla generöst måste jag säga! Jag har inga bilder att visa idag.. kameran är urladdad och jag likaså.. Nu när jag köpt några receptböcker tänkte jag köpa en tavellist till köket kanske.. har en tom vägg där som jag inte vet vad jag ska till mig till med.. Vill gärna ha lite åsikter från er.. men det får ni se imorgon.. KANSKE... om jag orkar.. Jag ska nämligen jobba då med..

Ta en dusch, fotbad, hänga upp tvätten och sen gå och lägga sig.. Jag har redan betalat räkningarna.. har ni det? Det lär vara överbelastat de närmsta dagarna.
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj det lät som en tuff dag, du får sova så gott! Kram Sandra

2008-02-26 @ 21:21:24
URL: http://tjohalia.blogg.se
Postat av: Anki

Vilken fin veranda ni har!! Förstår att grillsäsongen suktar.... // Anki

2008-02-27 @ 17:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0