Jobba idag.

Idag har jag jobbat som personlig assistent.. Rätt skönt faktiskt.. det var ju längesen jag var där och jobbade nu. Skönt att jag har någonstans och jobba lite nu när jag står arbetslös.. eller arbetssökande som det så fint heter. Så jag ska jobba där imorgon och på fredag.. Gick en lång promenad med vårdtagaren, lagade lite mat, sen satt hon och skrattade i soffan. Så söt är hon!

Åhléns ringde idag och frågade om jag kunde jobba imorgon.. som säljare då förstås. Och jag blev ju tvungen att tacka nej eftersom jag redan är inbokad imorgon på boendet. Men men.. Lite jobb blir det ju trots allt!


Kommentarer
Postat av: Karolina Fröken Fägring

Hej! Kul att du hittat min blogg. Självklart att du får länka till mig, inga problem!
ha en bra kväll// Fröken Fägring

2008-01-15 @ 18:36:26
URL: http://frokenfagring.blogspot.com
Postat av: Alexandernikita

Thank you for producing such a down to earth site.

2008-09-19 @ 14:38:37
URL: http://alexandernikita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0